Nu har första helgen vari å fari och jag har klarat första veckan här. Det var också den enda helgen jag behövde vara på praktik så kommande två helger har jag ledigt.
Så ja, jag vari på praktik lördag, söndag. Idag har jag haft en ledig dag. Solen har också tittat fram och jag har hört vårig fågelsång, härligt!!
Gick in till stan idag och gick omkring en stund sen hem och gjorde typ ingenting. He va he.

IMG_2609
Här går jag varje dag till och från praktik. Husen där framme hör till Pedagoggränd. Det är typ lika långt till sjukhuset åt andra hållet som det är till husen så jag har verkligen inte lång väg tack och lov.

IMG_2611
Där bakom de vita staketen går jag in till vänster och till andra våningen var jag hittar mitt rum 206 i korridoren till vänster. För att vara exakt.

IMG_2612
Här går jag in till stan. Verkligen jättelätt att hitta idag när jag hade lärt mig vägen. Bara rakt typ. Gick nog x-antal omvägar när jag gick första gången..

IMG_2719
Och ja, jag orkar fortfarande le trots att det är lite ensamt här 😉
Nånää, det går fint 🙂