Så hade andra veckan rusat förbi vilket betyder att jag har lite på en vecka kvar här. Bra det. Saknar Vasa, att få vara nära alla kära, min lägenhet och mitt kök eftersom maten här blir till ingenting och allting smakar blä. Barn 4 skulle jag dock kunna packa ner och ta hem med allt vad den innehåller eftersom jag trivs så bra där! Jag har ny handledare nu och hon är också super. Kul nu när man får ha lite ansvar och planera vården för de små babysarna och göra allt vad som hör till. Skitkul!

Har haft en lyckad ledig helg med en sötis på besök som hade med sig en annan sötis som fick stanna här med mig tills vi får komma hem ♥
Hon är dock lite tystlåten men lite sällskp iaf..
20140317-205239.jpg
20140317-205219.jpg
20140317-205227.jpg

Nästa helg får jag också besök i form av bästaste Kamis! Sen är det bara 3 dagar kvar tills även jag får komma hem.. Sköönt!