Veckans första och enda lediga dag.
Blev upphämtad av farbror Markku och Heidi, som kom över på en liten minisemester. Gick runt i några butiker och jag lämnade sedan ensam in i stan för att shoppa en liten stund. Hittade lite smått och gott. Hade bestämt mig för att gå hem sen för att se hur långt det egentligen var. Såklart ösregnade det så jag fick orientera mig i regnet, tack vara lite hjälp av telefonens gps hittade jag fram till slut 45 minuter senare. Bara att byta kläder och gå ut för att handla mat. Kom hem dyngblöt igen så nu är alla utekläder våta men de har väl hoppeligen torkat tills imorgon bitti när jag ska på praktik igen.
Ikväll gör jag inte så mycket. Känns lite trist att sitta själv en fredag kväll och inte ha helgen ledig heller.. Lite drygt får man ju hem till nära och kära. Men vet ni, det är inte ens 3 veckor kvar (eftersom jag får komma hem redan på onsdag den sista veckan) och sen kommer Christoffer på besök nästa helg!! Så jag ska väl klara mig 🙂

IMG_2570
IMG_2576