Klockan är bara 11 och jag har redan hunnit skriva en tent och lämnat in ett arbete. Jag har också skickat in mina önskemål för barnmorskepraktiken för nästa år som vi måste göra på andra håll än Vasa, hoppas komma mig till Umeå, Helsingfors och eventuellt Seinäjoki, så det får vi med spänning vänta på. Nu är det helg och jag är så glad att denna förfärliga vecka är över! Jag tänker inte tänka ett skit på skolan i helg, nepp! Ikväll kommer Christian hem (förhoppningsvis med lite smått från Ikea till mig 😀 ), före det ska jag städa lite och sen göra riktigt kick-ass mat till kvällen!! För första gången denna vecka känner jag mig fri från stress 🙂

Så.. vad har jag gjort denna vecka då?
Måndag – studerat och så hade jag faktist Madde på besök.
Tisdag – studerat och var på säsongens sista match. Vann 2-0, slutade på en andra plats i tabellen ett poäng efter segrarna.
Onsdag – studerat och var ut och åt med födelsedagsbarnet Ida samt Janina och Madde. Skippade allt vad som heter ”dricka till sig en wbn tröja” och nöjde mig med en cider till maten.
Torsdags – studerat med stress och ångest.. (p.g.a. att jag egentligen inte skulle ha haft tid med annat än studera denna vecka)
Så nu vet ni varför det är så förfäärligt skönt med fredag! TGIF FFS!!

You-there-Friday