Altså man får jo fejl i hovo tå dehä vikona gar såde snabbt.

Aja, fredag igen, jippii!
Denna vecka har jag inte gjort så mycket annat än studerat och haft besök typ varje dag. Favoriten min var hemma över helgen åså har jag haft kaffegäster i form av Jessica, Linda och farmor. Imorgon får jag troligen också gäster, men då blir det förfest med några favoriter. Det nalkas utgång imorgon! He va läng sidan! Men före det har jag ännu eftermiddagen i skolan, ska repetera praktiskt en sista gång före praktiken. Sen hemhem till Vörå! Altså hur länge sedan är det inte jag ”bott” där?! Jag sov där EN gång i somras, på Vörådagarna, när jag inte vågade sova ensam.. Imorgon blir det först jobb, sen till Närpes på farbrors kalas/inflyttningskaffe och sen tillbaka till stan. Har med andra ord en trevlig helg framför mig! 🙂 Hope you have too!